Er zijn veel manieren van communiceren. Het lijkt allemaal heel eenvoudig, want praten is iets wat een kleuter al vroeg leert. En als volwassene lijkt communiceren heel vanzelfsprekend.
Maar… COMMUNICEREN is een vak. En effectieve communicatie is een vak apart. Het is timing, techniek, toonzetting en toehoorder(s). Het is niet persé wat je zegt, maar hoe je het zegt en tegen wie. Ook alle non-verbale uitingen spelen een rol over ‘Hoe stevig’ een boodschap overkomt.
“Speak the customer’s language” … is een gevleugelde uitspraak in sales en marketing, maar wie doet ‘t eigenlijk? Past u Multi Personality Integratie toe in al uw communicaties? Zijn uw sales en marketing medewerkers voldoende gecoached om dit concept intuitief toe te passen? Of spreekt u (zoals gewoonlijk) de “Ideale Klant” aan? Hier is misschien een Eye-Opener: Er is geen ‘Ideale Klant’. Die bestaat niet. Uw hedendaagse doelgroepen kenmerken zich door een verrassende diversiteit. En iedereen wil aangesproken op hun eigen manier.
Eternity communicatie heeft een reputatie opgebouwd in het toepassen van effectieve communicatiemethoden. Die kennis zetten wij in voor onze opdrachtgevers en hun medewerkers. Om ze aan klanten, aandacht, publiciteit of imagobevestiging te helpen, bijvoorbeeld. Dat kan op verschillende manieren door het inzetten van alle ten diensten staande (traditionele) middelen en natuurlijk tegenwoordig vooral door slim gebruik te maken van alle mogelijkheden die het Internet ons biedt: Online Presence, Social Media, E-Consultancy, E-Marketing Research, Strategie Ontwikkeling, Branding, Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en specifiek Grafisch Ontwerp. Eternity Communicatie ontwikkelt, en onze partner Jaw Drop Marketing helpt ons onze concepten en strategieën te materialiseren.
Ook de menselijke kant wordt natuurlijk niet vergeten: Presenteren van uw organisatie, uw producten/ projecten en uw gesprekspartners overtuigen om met u samen te werken: PRESENTATIE-techniek in het overbrengen van uw BOODSCHAP is de specialiteit van Eternity oprichter Paul van der Vliet en zijn medewerkers.